Now we finally can start over.

2010 har varit ett år med många nya händelser.
Det har också varit väldigt lärorikt.
Jag har lärt mig att man kan inte lita på vem som helst,
att man ska försöka se allt som något positivt och insett hur mycket en del faktiskt betyder.
Kärleken har kommit och gått. Vänner likaså.

Även om 2010 har varit ett helt okej år, som för övrigt gått riktigt fort,
så hoppas jag på ett bättre!
Nu är jag starkare än någonsin och det ska jag ta vara på.

Hoppas ni får en otrolig bra start på det nya året! :)


(Hade tänkt lägga in en flashig bild, men sitter hemma hos Ottilia just nu,
så det får bli såhär istället.)

Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0