Världens bästa uppfinning.

Det här är verkligen den bästa grejen för läpparna.
Och verkligen superbra nu när det är vinter och kallt.
Jag vet att jag tipsade om detta förra vintern.. Men vad gör det? ;)

1. Den gröna.
Den behöver man inte använda om
läpparna inte är jättetorra och fnasiga.

Det är en mild peeling, och vill man att läpparna ska bli extra lena,
kan man torka bort det med en blöt handduk. Inte så snyggt med korn på läpparna, enligt mig. Haha.

2. Den vita.
Mjukar upp och förstärker läpparna.
Även bra mot det kalla vädret!

3. Den rosa.
Innehåller E-vitamin och behåller fukten.

175 :- på Make up store.


Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0