a6 med frida & elin!

Denna dagen har varit otroligt bra, ända sen imorse!
Allt har bara flytit på bra, och varit helt glad.

Efter skolan stack jag till a6 med frida & elin.
Köpte lite grejor som jag är riktigt nöjd över, heh.

Hela dagen var bra, tills jag skulle på bussen hem.
Jag trycker i kortet, men hade inga pengar kvar. Men hade inga pengar på mig,
så gick bara på.
"Ey, du"
"Ja? Jag har inga pengar.."
"När det låter så, så vet både du och jag att det inte funkar!"
"Ja, men jag har inga pengar sa jag ju.."
"Sen står det ogilt, men läsa kan du inte heller?!"
Jag bara kollade på henne.. Liksom.. Vafan..?
"Du går inte på denhär bussen"
"Men herregud!"
"Det är inget att vara förbannad över!"
"Dra åt helvete!" Sen gick jag bara.

Usch vilken glädjedödare!
Hur farligt kan det vara egentligen?
Och så beter man sig väll ändå inte..
Inte för jag heller var särskilt trevlig, men inte att jag tänker vara det mot en sådan.

Jag gillar verkligen inte att åka buss..
Alltid massa folk, sura busschaförer osv.

Skriv till mig!
Postat av: louise

haha glädjedödarN

2010-03-03 @ 18:49:54
URL: http://llouisejensen.blogg.se/
Postat av: annablom

Hahaha!

2010-03-11 @ 20:01:17

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0