Ghost of Michael Jackson.

Jag förstår ingenting. Michael Jackson är död, eller hur?
Men ändå finns det en ganska ny låt "Hold my hand" med Michael Jackson och Akon.

Skulle gärna vilja ha en förklaring. Haha.
Det är säkert självklart för en del, men jag har inte påstått att jag är smart! ;)

Lyssna på låten här.

Skriv till mig!
Postat av: emmelie :)

dom har typ tagit låtar dom hittat som han har spelat in och gjort eller nått, haha

jag venne men det var nått med att de är låtar dom han gjorde innan han dog som dom har tillåtelse att spela upp nu eller vad man ska säga :)

2010-11-29 @ 23:42:25
URL: http://emmeliebinett.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0