Gaaaaaamla tidningar.

Var på en antik/samlarmässa förra veckan tror jag det var.
Hittade några tidningar som var ca 50 år gamla.
Så sjukt häftigt.

Och ganska roligt..
Såg en bild på Gösta Ekman, även känd som Sickan i Jönssonligan,
med rubriken
"Blir han den flickorna drömmer om?"
Haha, "Lyyysande Sickan"
Eller "Bli lika brun som Lill-babs".

Här kommer iallafall lite bilder som jag printade in på datorn.
En del bilder är i färg, medans en del är lite grönaktiga.
Tyckte det var snyggare i svartvitt hur som helst.

Tog mest "kärleksbilder". Har några fler.
Tyckte dem var fina!










Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0