Heart-broken?





Är det bara jag som tycker det är sjukt över hur mycket vi går igenom?
Alla har vi varit med om någonting, litet eller stort.
Det kan hända riktigt stora, hemska saker och man blir otroligt jävla sårad,
men trots det kämpar vi ändå på och ger inte upp. Det tycker jag är så otroligt starkt.
Visst är det inte alla som klarar av det,
men jag vill säga till alla som kämpar sig igenom sin vardag att fortsätta med det.
Lev livet. Glöm alla problem. Om så bara för en dag.

Ni är starka.

Skriv till mig!
Postat av: evelina

sjukt bra skrivet emilia !

och du har rätt i allt du skrev !

träffas någon dag snart ? :)

2010-10-20 @ 15:19:56
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0