VI KOMMER DÖ! eller..?

Hörde precis att jorden kommer gå under om ca 1 timme & 57 minuter.
Sounds like real bullshit to me.

Sen tycker jag det är jävligt onödigt att gå ut med sånhär information om man
inte är 100 % säker på att det verkligen händer.
Förra gången de sa att jorden skulle gå under var det flera stycken som tog livet av sig,
för de var så himla rädda.

Dock tror jag inte på det. Inte på att den kommer gå under 2012 heller för den delen.
Bara en sjuk grej enligt mig.

Skriv till mig!
Postat av: Anonym

Det är lite läskigt hur folk har mage att gå ut att säga något sådant med tanke på de dokumenterade konsekvenserna...

2010-10-07 @ 23:08:43
URL: http://snil.blogg.se/

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0