Thinking of you.

Vem försöker jag lura?
Förmodligen mig själv.
Jag är inte så stark som jag låtsas vara.
Du finns kvar i mina tankar varje dag. Varenda jävla dag.

Jag har inte lämnat det bakom mig och inte kommit över det.
Trodde inte det skulle bli lätt. Men inte heller såhär svårt.
Det värsta av allt är att verkar som du glömt bort mig.
Att jag inte finns i dina tankar lika mycket som du finns i mina.

Fast det var ju såhär jag ville ha det..






Thinking of you.
You've got a hold of me,
and I'm thinking of you.

Something is pulling me
and I'm thinking of you.
Are you thinking of me too?

Greg Holden – Thinking Of You

Skriv till mig!
Postat av: C

hej, jag vet i vilken sits du sitter i, men det är inte alls så som du känner dig han skriver inte för det var så du önskade han finns i dina tankar för sån lång tid tillsammans försvinner inte så fort det vet vi alla.

Tiden läker alla sår men den tiden kan tar en evighet.

Jag trodde också det var lättare när allt försvann men det var de värsta.

2010-09-10 @ 15:59:45
URL: http://caandy.bloggplatsen.se

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0