Mitt liv genom mobilen


Hade en tatuering.. Eller?


Hade kul på toan, hih.


Hade kul på mattelektionen.


Lekte med skolans äckliga mat.


Hade mörkt hår.


Var skitblek.


Var på guldfesten.


Bytte om på en buss.


Var jäkligt brun.


Spelade volleyboll på vätterstranden med Ottilia, Anna och Oskar.


Paddlade kanot i skolan med Lisa.


Var i Oskarshamn.


Var hungrig.. Eller?


Var helt plötsligt från ett annat land.


Hade gostime med vovven.

Skriv till mig!
Postat av: mos elin

'lskar bilden på mig och dig, OCH KOLLA LOVES HÅR???????!??!?!?!?!

haha, även potatismoset med mjölk <3

2011-04-12 @ 19:13:19

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0