Hela världen är så underbar.

Det har varit en underbar dag.. Än så länge!
Började med att jag gick upp, som kanske inte var världens roligaste.
Men åt asgod frukost, fixade mig och allt gick som det skulle.

Kommer till skolan och en lärare säger att engelskaläraren
(som inte är den bästa i världen..) är sjuk. Lycka!
Så vi fick börja andra lektionen tidigare och slutade innan tio!
Sedan stack jag, Viktoria och Lisa till gymmet. Fast det var bara jag kvar efter ett tag.
Det gick otroligt bra och jag är så jävla nöjd. Orkade mycket mer än vad jag trodde!

När jag väl kom ut, sådär härligt mör i kroppen, så sken solen!
Nu har jag även fått i mig lite mat och det kan inte bli mycket bättre.
Är på så bra humör att jag kanske till och med borde städa mitt rum..!
Då är det riktigt bra humör, kan jag lova.

Jag är så glad att jag bjuder på denna knäppa bilden.
Hahaha, Erica kollar på mig som om jag vore.. Ja, knäpp.


Skriv till mig!

Här kommenterar du:

Om du har ett namn, skriv det här;
Kom ihåg mig?

Din e-postadress (visas inte för andra);

Skriv gärna din bloggadress, så kan jag checka din!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0